Martijn Reynders

Online Marketeer

Martijn is online

Martijn werkt bij Yappa sinds september 2017 als online marketeer. Hij houdt van uitgebreid tafelen, reizen en een combinatie van die twee.

Martijn, na je stage ben je blijven ‘plakken’. Waarom heb jij als marketeer in deze war for talent voor Yappa gekozen?

Eén woord: cultuur. De manier van werken, communiceren,... Iedereen binnen Yappa zit op één lijn. En als dat niet zo is, kan je jouw gedacht zeggen en zal er geluisterd worden. Slechts één van de vele voordelen van de vlakke structuur binnen de organisatie.

Waar ben je zoal de hele dag mee bezig?

Google Ads, social media, content marketing, SEO, e-mailmarketing,... een hele boel dus! Ook dat maakt het zo interessant. De variatie in mijn takenpakket. Je groeit heel snel in de verschillende disciplines. Een extra uitdaging: de diverse sectoren waarin klanten actief zijn.

Wat maakt jou all smiles?

Een biljart scoren op de kickertafel of een lekkere smash op de pingpongtafel tijdens de middag. Of wanneer ons teamwork leidt tot iets waar wij zelf, maar ook onze klanten fier op zijn en dit bijgevolg mooie resultaten teweegbrengt.

Wat wil je nog bijleren?

Ik wil mij nog meer verdiepen in strategie. Met de nodige analyses en kennis van de markt een strijdplan opstellen om vervolgens met een creatieve insteek het verschil te maken.

Als je een glazen bol had, waar gaat de toekomst van de marketeers dan naar toe?

Branding wordt nog belangrijker dan het al is. Van de grote multinationals tot topsporters tot de bakker om de hoek, iedereen moet zijn eigen verhaal vertellen en uitstralen in alles wat hij of zij doet. Het merk an sich maakt het verschil.

Last but not least, wat is je favoriete emoji?

Idee

Wil je digitaal scoren?

Haal meer uit jouw marketingbudget!
Kom dus gerust eens langs voor een goed gesprek.