5 best practices om efficiënter te rapporteren

Of je nu als een in-house marketeer werkt of bij een agency. Je ontsnapt niet aan het zwarte beest der marketeers: rapporteren! En laten we nu even eerlijk zijn, het is niet onze favoriete bezigheid om iedere maand opnieuw de cijfers manueel te verzamelen. Maar hoe zorg je er nu voor dat je efficiënter en beter kan rapporteren?

Lees meer →

Onze drie hot topics van Web Summit 2018

“De helft van de wereldbevolking zal online zijn in 2018.” Doe daar amper twee jaar bij en in 2020 zijn dit er maar liefst 5 miljard. Geen wonder dat de digitale wereld in snel tempo evolueert en een evenement als Web Summit 70.000 kijklustigen lokt. Vier yappanezen zagen op drie dagen meer dan 50 sprekers. Lees hier welke hot topics eruit sprongen.

Lees meer →

Zo bepaal jij je marketingbudget voor 2019

Het einde van het jaar nadert en dan is het traditioneel ook weer tijd voor een interessante oefening op de marketingafdeling: het marketingbudget bepalen. Niet meteen jouw favoriete bezigheid? Het is in elk geval wel eentje die van jouw plan voor 2019 een succes kan maken.

Lees meer →

Hoe verliep de allereerste Digital Sports Day?

Digital Sports Day is een evenement over sportmarketing dat overgewaaid is van Nederland. Royal Antwerp FC vormde de locatie en partner van deze eerste Belgische editie. De oudste club van het land vertelde zijn digitaal verhaal, maar ook Bayern München deed dat! Het beloofde een inspirerende dag te worden.

Lees meer →

Battle of the channels: e-mail vs social media

Vaak krijgen we een strategische vraag over de keuze tussen e-mailmarketing of een campagne op social media. Afhankelijk van wat je wil bereiken, is kiezen in dit geval wel degelijk verliezen. In deze blogpost kom je te weten waarom dit geen "of-" maar een "en-verhaal" moet zijn. Let's get ready to rumble!

Lees meer →